31 mars 2009 - Snack och tidsfördriv

Efter sista passet av sjukgymnastik idag som varade i 30 min vid kl. 15.00 så har man vilat en lite stund i sängen, sen va det middag å då blev man sittande å snacka skiten en bra stund med Göran. Skönt att hå folk och prata med. Gammal betongarbetare med en hel del intressanta saker att berätta!

På det nämnda sjukgymnastikpasset fick jag testa tippbräda. Där spänns man fast på en "säng" och vinklas upp. Detta för att få igång blodcirkulationen mm. Kom upp till 60º vilket va bra för en nybörjare som jag sa de:-) Klarde mig från att tuppa av, men de känns som de ej är långt dit nu för nu är man bra sliten! Sängläge väntar en stund tror ja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta inte ut dig bara!!!Bättre det tar tid än att du sliter ut dig energimässigt....Tänk på det, Jon! Kram

2009-03-31 @ 18:44:28
Postat av: Martina

Det var jag som skrev det, ja...igen;)

2009-03-31 @ 18:45:34
Postat av: Magnus, Martina och Axel

Hej jon

skönt att det går bra med träningen. Vi kommer att föja dina framsteg på bloggen. vi hörs

2009-03-31 @ 20:09:52
Postat av: Henke Räddningstjänsten

Fick nys om din blogg och härligt att se din inställning! Du kommer fixa det här bra..Många tankar som roterat kring dej senaste tiden och då talar jag nog för samtliga som va där den fredagen! Kämpa vidare! kommer följa dej genom bloggen! Hälsa farsgubben din!



PS. Du är fortf förknippad med en Yamaha Fs1:a som jag köpte av dej när jag va 15=)

2009-03-31 @ 21:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0