31 mars 2009 - Ännu en dag har gått....

Dagarna går undan, och skönt är väl det! Efter en del träning och socialt umgänge mm så är man rätt trött på kvällne....när man kommer upp i stolen öppnas en helt ny värld för en, samtidigt som man har lite lågt blodtryck å blir lite småyr av det hela....

Antecknar min vätskekonsumtion regelbundet och hoppas jag fått med allt, men de är fan inte lätt å veta alla ggr:-)
Mina Djungelvrål är  numera slut och smaskar numera whiskeytryffel....fint som fan:-)

Här har vi en bild på mitt schema och bakom har vi vad jag häver i mig för vätska...volym, tidpunkt och signatur:-) "Kan Jang" är på morfiniska "Jan Kang":-)

Detta schema kommer se mkt mer välfyllt ut med tiden! Väntar!!!

Vill återigen lägga in ett tack för all omtanke och stöd jag får! Henke på Räddningstjänsten, tack för hjälpen på platsen! Hälsa hela kåren att ni gjorde ett kanonjobb! Tack alla andra med återigen!

Nu blir de snart sängen för att ladda upp inför morgondagens äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0