28 mars 2009

Jaha då har man skrivit i kapp så gott man kunnat från vade som hänt i veckan! Idag har Jag varit lite dåsig, men har också haft fullt upp med denna bloggen, få igång datorn och internet. Har även satt upp massa delmål som att åka på montaget av den värmeåtervinningen jag konstruerat som skall upp i Mönsterås i början av Maj. Det skall jag kämpa för att få komma dit en dag och gapa och skrika:-)

Rehab center Orup i Höör väntar på måndag! Där skall jag komma igång och anpassa mig och komma igång med massa träning! Blir hårda pass men de känns skönt! Kämpa satan!!

Lindahl'a släktet va på besök, Erik och Anna-Märta samt Tobbe och Nina! Inkasserade djungelvrål, mkt gott:-) Tack som fan för besöket.

Tryckt ner lite kebabpizza idag med. Inte en hel men 1/3 iaf, lite pinigt men men:-)

Nu vid skrivandets stund är man bra trött men känns skönt man kommmit igång med sin dagbok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0