27 mars 2009 - Besök

Tillbörjan en tung dag. Börjat tänka tillbaka lite på allt som hänt och fick bearbeta mina känslor en stund, vilket är ett måste. Dessa måste ju fram och de känns skönt efteråt!

Blotta tanken på alla mina kompisar rör mig djupt och är så tacksam för deras stöd å kärlek! Tack!!

Mitt på dagen kom Felix och Malinen på besök, vilket va helt underbart! Känsloladdat med så skönt! Riktigt trevlig dag och skönt! Även Tobbe och Urban kom på besök å lämnade av en laptop som får mina dagar att gå lite snabbare. Mor som har varit här några dagar nu åker hem och byter plats med far som varit hemma några dagar och laddat batterierna.

Dagarna är nu fullbokade med massa aktiviteter, medicineringen dras ner och jag kan vistas mer i "tubastolen" vilket är skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0