8 juni 2009 - Liten stol å fullt ös!!

Så nu sitter jag i liten stol. Helvete va vingligt de är, så nu kör jag med säkerhetsbältet:-) Men otroligt mkt smidigare är de ju. Dessutom så tränade jag lite sittande på britsen, lyckades ta på mig skorna själv! Känns skönt! Sen har jag testat lite nya redskap på gymmet så nu är jag tvärslut! Men de känns skönt de är igång nu! Å så kommer de snart kännas bra med den lilla stolen med. Men kan hålla med om att den gamla stolen är riktigt bekväm i förhållande till denna:-)


Lagom tvärslut men uppe i en smidig sak iaf:-)

Kommentarer
Postat av: skanken

Härligt att se och höra att du är på g riktigt ordentligt var uppe i går men då sov du som bara den vi hörs

2009-06-08 @ 13:54:14
Postat av: Petra i Målerås

Det är bra Jon!Kämpa på!Allt måste ju få ta sin tid, men övning ger färdighet.Det var verkligen tufft av dig att köra bil.Du kommer att nå många mål med din härliga inställning!

2009-06-08 @ 20:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0