6 juni 2009 - Bilförflyttning

Nu har man då testat detta med förflyttning ´till bil. Gick relativt bra för å vara första gången tycker ja! Har även ålat mig över i sängen nästan helt sj'älv. Det går allt annat än smidigt men de funkar  å bättre kommer de ju gå efter lite träning! Sen fick ja sitta på en brits å hålla balansen, å helvete vilken obehaglig känsla! man får parera allt med armarna för å hålla sig kvar...men de gick å sitta upprätt en stund utan å hålla i sig. Men de kommer ju bli bättre då man vänjer sig å tränar.

Imorgon är de då dags för sweden rock! Runt kl. 11 kommer felix å malinen å då skall vi fortsätta träna lite förflyttning till bil....sen blir de iväg mot Norje boke! Skall bli riktigt skoj!!

Så imorgon hoppas ja man får sova en stund längre (snälla Linda, inte kl. 7:-)) så man är pigg å kry hela dagen sen!

Nu skall jag ligga å glo på tv ikväll å vila ner min thaimat ja åt ikväll (igen).

Kommentarer
Postat av: anette

Åh vad bra du är!

Skönt att du kan få lite frihet o göra som du vill o så får du ju köra bil också!!

Härligt härlig o njut nu av den där skräniga musiken du tycks gilla :-)

Kram anette

2009-06-05 @ 22:24:55
Postat av: Eddy Metalkusinen

Gött mos Holmen! ge järnet för mig med i morrn! jag tycks ju gilla den där skräniga musiken oxå ;)= Anette! it goes on and on and on Heaven And Hell Yeah!

2009-06-05 @ 22:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0