30 juni 2009 - De håller i sig....

Japp, så är det, febern håller fortfarande i sig och de är förbannat drygt! Dock pekar allt mot urinvägsinfektion så jag har fått medicin mot det, två olika typer. Så jag hoppas det går över nu mkt snart, för de är jobbigt å vara trött å dessutom läcker jag nu när jag har denna skiten...så de är därför de pekar på urinvägsinfektion.

Bor på avdelningen än, men kommer nog flytta upp till hotellet ikväll igen. Sen kommer mor å far på besök i kväll med....va länge sen man hade besök, skall bli trevligt!

Händer inte så mkt nu när man är sjuk...lugnt på schemat idag dock vilket va passande!
Nu blir de till å vila lite igen å dricka!

Kommentarer
Postat av: Nina

Krya på dig!!

2009-06-30 @ 16:05:49
Postat av: Martina

Fan vad trist att vara sjuk...och i denna värmen med! Krya på dig och hoppas du blir frisk snart!

2009-07-01 @ 07:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0