3 juni 2009 - Försök till motangrepp....

Jaha nu har någon av medbrottslingarna varit i farten igen....ett patetisk försök att få revansch på morgonens bravur:-D
Glömde tidigare nämna att ja under väckningen satte igång larmet å skrek på hjälp så syster Emmy kom springande...är man hjälplös för stunden så är man, så då är alla medel tillåtna:-)

Så nu tyckte väl någon de va dags för mig å lära mig en läxa....men där gick de bet....idag iaf. Upptäckte fällan innan jag satte fingret i det...


Tvål på min larmknapp....tyvärr medbrottslingar....inte denna  gången:-)

Kommentarer
Postat av: medbrottsling

Vad får dig att tro att det var tvål??? Attans också att den inte gick hem:( men men när du minst anar det....

2009-06-03 @ 19:10:34
Postat av: Ronny

Hej Jon.Sitter vid datorn och surfar.Läste just om en kille från kalmar som är i liknande situation som du.Han har lyckats med det mesta.Gå in på Björn Moberg Kalmar om du vill läsa om hans liv,mycket intressant.Läser om dina bravader varje dag.Vi hörs sköt om dig!

2009-06-03 @ 21:25:30
Postat av: Irene

Hej

Det var länge sedan jag skrev till dig,det är så att jag har tappat rösten, så jag få hålla käften några dagar,vilket är mycket svårt för en käring som måste prata jämt.Hoppas att det blir positiva besked efter rtg. och att du får det bra i helgen på festivalen. Vi ses.

Irene

2009-06-04 @ 14:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0