29 juni 2009 - Feber å trötthet...

Jävla skit! Sista veckan å så skall man åka på sjukdomar å skit!! Vill ju träna på allt de sista nu, men finns ingen energi för sånt!

Inatt hade jag 41 graders  feber!! Aldrig haft så hög temperatur innan...frossa så hela sängen skakar! Fick ta två kallduschar inatt för å kyla ner mig. De funkade bra å hade inte mkt feber sen på morgonen, men dock va jag väldigt trött. Nu har de dock börjat bli kallt igen så ja sitter å skakar...inte alls skoj detta, men visst är de bra det händer här där det finns personal...men de är inte skoj alls å ligga sjuk på sitt hotellrum å bara glo....

Läkaren som hade jouren igår trodde det var solsting och jag tror nog samma...hoppas de lägger sig tills imorgon så man kan fortsätta med sin träning då!

Kommentarer
Postat av: Okända damen

Stackars dig. Hoppas dú mår bättre idag.

Det är inte bara possitivt med värmen, själv går jag bara på halv fart när temperaturen går över 25 grader.

Du får väl ringa ner till flickorna på avdelningen så att de kommer upp och piggar upp dig.

Krya på dig.

2009-06-30 @ 09:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0