28 juni 2009 - Sista veckan!!

Ja då va man tillbaka i Skåneland för sista veckan här! Räknar med en rätt intensiv vecka redan innan ja sett schemat....skall upp på avdelningen å hämta det sen.

Har blivit lite dålig på å skriva här om helgerna, men de beror mkt på att de händer en del om helgerna nu! I fredags va jag, BJ å Dennis hos Tobbe i Nybro å hälsade på å drack lite pilsner samt lite kräftor, mkt gott!! I lördags va jag, BJ å Dennis å nybro å kollade på då de körde fyrhjuling på crossbanan....va skoj å se och höra! Nu är man sugen! På kvällen grillade vi i de underbara vädret hemma hos Björn! Inte alls fel sätt å avsluta lördagen:-)

Idag har jag klippt mig...morsans frisör kom hem till oss å klippte mig, mkt bra service!:-) Sen va de inte mkt å göra, körde en runda i byn å blev trött å sen en runda till bruket sen va de dags att åka tillbaka till Höör.

Känner att de kan bli rätt segt bitvis om dagarna då man inte har något speciellt å göra....för då kan ja inte göra alls mkt...körde rullstol in till byn å bli skittrött...inte så skoj i längden....skönt om man bara kan åka hem till någon å umgås eller bara åka en runda...blir ju dock lättare då ja har bilen hemma. Just nu känns de bara som ja mpåste hitta på några nya intressen för å ha någopt å göra å de är inte så lätt alltid.

Nu har fingrarna domnat bort totalt på högerhanden så här blir de punkt!


Kommentarer
Postat av: Peter

Sticka, virka och knyppla kanske är dina kommande hobbies? Mer troligt är väl provsmakare åt något bryggeri eller dragracing. ;)

2009-06-29 @ 09:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0