23 juni 2009 - Fiskedag

Nyss hemkommen från fisketur i Put & Take polarna Bjäveredsdammarna utanför Höör. Fisket sög, men de va folk som fick fisk, dock inte vi, förrutom en liten abborre som jag lyckades få på en flyga. Men fint väder som bara den å lite grillning gjorde kvällen lyckad! Men helvete va trött ja blev....både i sinne men framför allt i kroppen.

Morgonen bestod av de vanliga, förrutom att ja tog duschen efter lunch då de lätt går mkt tid för allt på morgonen. Så kunde ta de lite lugnare då iaf. Sen va de lite sjukgymnastik där ja fick lära mig några ledtöjningsmetoder ja kan göra själv, samt så testade ja å ta mig upp från golvet. Men de va inget jag lyckades med så här första gången, men de skall nog gå med mer teknik samt mer styrka...och friska handleder å händer....helvete så ont jag har i dem...nu ikväll har högerhanden nästan domnat bort, och på mornarna är de otroligt sega å ömma, som resten av kroppen. Träningen tar hårt å de känns!

På eftermiddagen va ja ute å körde rullstol en runda i skogen, samt körde lite rullstolsteknik uppför trottoarkanter....lite trixigt men de gick rätt bra i slutet!

Nu ligger ja i sängen å skall snart sova! Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Cina

Hej!Du är ju envis som sjutton så snart är golvet en petitess för dig:)Själv ska jag jobba idag,eftermiddag...så ta gärna en öl åt mig;det lär jag behöva; ) Kram från Cina.

2009-06-24 @ 07:50:34
Postat av: Martina

Bra jobbat, Jon!

2009-06-24 @ 09:30:51
Postat av: Eddy

bra jobbat kussen. snart är det semester då får vi ta en pilsner i solen:)

2009-06-24 @ 10:55:27
Postat av: Okända damen

Hej

Trevligt att läsa om ditt kämpande, det kan ge andra i samma situation kämparglöd.

Du skriver både intresant och trevligt.

Lycka till.

2009-06-24 @ 11:16:22
Postat av: Irene

Hej

Vi sitter på framsidan, och läser i solen, då kommer Herr Holm och kör din fyrhjulning, bara så du vet, han är lika sugen att köra som du, den lyser så gul och fin i solen. Det är ju en fin liten lägenhet du har nu, morsan,Inger och jag skall på bio imorgon i Kalmar, hoppas vi ses i helgen om du kommer hem.

MVH.Irene o Staffan

2009-06-24 @ 13:59:14
Postat av: Hemliga fisken

Fan va nice att komma ut o fiska lite.. rollstolsteknik låter även det mkt roligare än mkt annat! Kämpa på din jävel så löser sig allt garanterat på bästa möjliga sätt. Hemliga fisken följer din vardag :).

2009-06-24 @ 16:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0