21 juni 2009 - Midsommarhelgen!

Nu är man tillbaka på Orup efter en riktig kanonhelg på västkusten i Mellbystrand! Allt funkade väldigt bra å de har varit helt OK väder å vi har haft riktigt trevligt! Toabesöken funkade också fint, även om de tog lite tid....sen har de flytit på resten av kvällarna med. Mycket bra!

När  jag kom hit till Orup ikväll fick jag flytta upp till patienthotellet...där skall jag nu spendera mina 2 sista veckor här.,,.klara mig mer eller mindre själv....både ensamt, spännande på samma gång...känns lite lustigt att inte få vara kvar nere på avdelningen med all hjälp å trevlig personal....men får väl hälsa på om kvällarna med sen...ikväll är jag bara trött på allt stirr som de blev nu i o m flytt av alla grejer....

Skall se om ja kan skriva mer imorgon om midsommarhelgen,....trött nu....:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0