2 juni 2009 - Fiskedag och billevernas!

Idag gick jag upp lite tidigare. Fiske stod på schemat å de brukar ju inte vara några hinder å ta sig upp till. Inte idag heller, 7.30 väckning och påklädning. Iväg å fiska kl. 9.00 till en damm ja inte kan uttala på småländska å skånska har ja inte lärt mig alls:-) Bjärödsdammarna tror ja de hette?! Hur som helst fisket sög, men de va en hel del fisk i ytan som flög. Inga stora men ändå foreller i skaplig storlek. Tror nog att ett kvällsfiske där hade kunnat generera i fisk!

Var väldigt vacker natur där iaf. Jag och Lotte körde en runda i skogen på en fin handikappsanpassad "bro". Vi var där till lunch sen åkte vi hem. RIktigt skönt väder var det med. Nu har det dock mulnat på lite, åska va på ingång till eftermiddagen.

Nu i eftermiddag kommer pappa hit med min bil som är anpassad nu! Skall bli skoj å se den igen å hur de blev!!

Strax blir det lite nintendo wii nere i idrottsalen tätt följt av sjukgymnastik kl. 14.30.

Bilder på den vackra naturen....grämde mig som fan att ja inte hade min riktiga kamera här, men till nästa gång så....ni får klara er med mobilkamerabilderna denna gången med...


Den stora dammen...finns en lite till som ej va så handikappsvänlig.

Bäcken som rinner runt i skogen.

"Handikappsbron"...lummigt och vackert!

Kommentarer
Postat av: Simon

Där har jag varit och tjuvfiskat :). Jag tror det var för två år sen. Det blev dock ett bommpass för mig med.

2009-06-02 @ 17:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0