16 juni 2009 - Uppflyttad

Har precis kommit upp på nytt rum, tredje våningen i huset, med utsikt över RIngsjön. Mycket vackert och betydligt mysigare rum. Dock är det rätt skönt å ha sin lilla balkong å närheten till utomhus! Under sommaren slås avdelningarna ihop så det kan städas riktigt rejält på de olika våningarna. Så nu bor vi här på översta våningen några veckor. Dock kommer jag ej bo här mer än imorgon, sen är tanken att ja kommer flytta till patienthotellet å bo där sista 2 veckorna. Spännande å klara sig själv:-S

Har varit och simmat idag med och är rejält mör i kroppen. Undersökt de där med rullstolar och dess olika bredder och kommit fram till att mina hjul är skeva. Bredden varierar mellan 61cm och 63cm...så de va ingen större skillnad mellan de olika stolarna. Däremot tog vi å avlägsnade drivringen på ett extrahjul som jag kommer ha med till stugan, vilket gör att om jag sätter på det så är stolen 59cm bred å kommer således in:-) Känns skönt å ha det fixat iaf. Nu gäller de bara å slappna av å lugna ner sig inför helgen! Åker hem till Målerås imorgon eftermiddag efter badet.

Kommentarer
Postat av: Martina Stallgård

Hej Jon

Länge sedan sist. Låter som det funkar riktigt bra för dig. Jättekul att läsa. Bäst att fortsätta med jobbet här finns ju hur mycket som helst att göra.

Ha det, Tina

2009-06-17 @ 12:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0