11 juni 2009 - Byxor på!

Yes! Kom nyss från toaletten! Idag lyckades jag faktiskt få på mig kallingarna själv på toalettstolen. Fick lite assistans för å få upp byxorna, men de gick. Var även idag på morgonen inne i duschen...de är misann lite lurigare där, å komma över till duschstolen går bra, men från den är värre. Men efter att vi fått rullstolen på rätt plats gick det fint! Nästa seg var att klä på sig kallingarna i rullstolen och det klarade jag med efter lite jobb. Tror de kommer lösa sig rätt smidigt allt eftersom de här! Men de känns skönt att man kommit så långt på så kort tid.

Igår var det folk från rekryteringsgruppen. En tjej som berättade lite om lägerna som de annordnar. Anmälde mig till höstkursen som är ett introduktionsläger. Tror de kan va rätt bra steg i rätt riktning. Lära sig massa tips å träffa lite folk!

Har nu ökat på dosen med Lyrica, nervsmärtemedicinen, å de verkar funka, känns mkt bättre idag. Annars har det varit väldigt jobbigt de senaste dagarna!

Kommentarer
Postat av: Mikael R

Kul att höra att det går snabbt framåt för dig. Nu får vi snart se dig tillbaka in action!

2009-06-11 @ 12:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0