8 juli 2009 - På banan igen!

Nu verkar det som kroppen återhämtat sig efter UVIn och det känns skönt! Har varit lite dålig på att skriva här men de beror på att internet har krånglat här hemma hos mor och far. Men nu funkar de igen iaf!

Har varit på Kosta Outlet och handlat lite nya kläder. Sen har jag varit å kollat på när Dennis, BJ å Brandstedt va å körde cross igår....då blev man ju lagom sugen! Måste få igång min fyrhjuling snart så man kan köra lite!! Efter det va ja på vårdcentralen i Nybro å tog blodprov för å se att infektionen försvunnit.

Idag har jag varit i Växjö helt själv och hälsade på jobbet en runda. Sen träffade jag min arbetsterapeut hemma i lägenheten där ja fick en större toasits:-) Skönt att nu kunna köra vart man vill helt själv och kunna reda sig själv! Stort steg framåt!

Kommentarer
Postat av: Damen

2009-07-08 @ 21:09:53
Postat av: Martina

Skönt att du är bättre igen och att du är tillbaka i bloggosfären. Har saknat dina inlägg:)

2009-07-08 @ 23:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0