4 juli 2009 - Magjävel!!

Idag är en riktigt skitdag...bokstavligen...magen strular som fan vilket ställe till det redan igår på semesterfesten och min muckfest som jag verkligen sett fram emot!:( Idag strulade det med så jag vågade inte ge mig ut på lilla Ronjas 1 års kalas. Tryckt i mig betongpiller nu iaf så jag hoppas de håller sig nu....sjukt jobbigt detta å de tar all energi ur en...vill bara gå å gräva ner mig....

Tänkte dock ja skulle försöka ta och besöka födelsdagsbarnet till kvällen om de fortfarande är stabilt i magen då....

Hoppas de går över mkt snart..är troligen min pencillinkur som j'ävlas med mig...

Kommentarer
Postat av: Martina

Fan, det är jobbigt det magen strular. Klart att det blir en omställning för den också när du inte har samma rörelsemönster längre heller. Pencillinen gör ju säkert sitt till också. Ät mycket filmjölk det ska ju vara bra, sån där med bakterier i du vet;)

2009-07-04 @ 17:35:42
Postat av: Damen

Hur går det med magen?

Jag saknar dina inlägg.

2009-07-07 @ 22:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0