31 juli 2009 - Klarat mig själv i lägenheten!

Igår åkte jag in till Växjö för att testa mitt liv som rullstolsjävel...funkade rätt bra tycker jag...men de är jobbigt med...allt man glömmer får man minsann ha i armarna å händer å rygg....så planering är mkt viktigt i detta nya liv...
a,
Idag har jag även varit å träffat folket på rehabliteringskliniken i Växjö. Läkare, sjuksyrra, sjukgymnast och arbetsterapeut. Trevliga människor, dock kommer ja inte ha så mkt med dem å göra då ja mest kommer vistas på vuxenrehabet som ligger inte så långt från mitt. Men varje år tror ja de har en liten uppföljning av mig å se så de funkar.

Efter det va ja på jobbet å hälsade på å planerade lite hur de kommer se ut för mig de första veckorna. Tanken är att ja skall åka upp till Ö-vik vecka 35....de kan va rätt lagom å en bra övning inför framtiden! Alltid skoj å titta förbi på jobbet, så de skall bli skönt å komma tillbaka på riktigt å tillföra något igen.

Efter det for ja in till stan och hämtade nytt körkort, lämnade in min MC hjälm ja hade då ja crachade på försäkringsbolaget...de ville ha bort den från "marknaden". Sen va ja på apoteket å fick ut lite ny medicin för mina nervsmärtor.

Nu till kvällen va jag vid orranäsasjön där de va kräftfiske med erik brandstedt. Satt å grillade vid elden å hade det bra, men kände att dagens alla bilförflyttningar satt sina spår så ja gav upp rätt tidigt. Men de va trevligt iaf!

Nu ligger ja i sängen å skall snart slockna in! Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Martina

Fasen vad mycket du hinner med! Starkt jobbat!

2009-08-01 @ 22:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0