26 juli 2009 - Nya bromsar!

Nu har jag fått på nya fräsha bromsar på bilen med! Inte fel det, så nu kan ja gasa på ännu hårdare;-) Peter hjälpte mig med biffen å de gick rätt smidigt idag på förmiddagen. Har även kört fyrhjuling en runda idag igen...kommer nästan upp på den utan hjälp, så de kommer nog gå bra efter lite mer träning. Körde genom samhället en runda och sen körde jag ut till Vikke i garaget. Sladdade till lite på grusvägen så baken åkte av sadeln, så den måste fixeras i framtiden:-)

Sen åkte vi ut å fotade Vikke i rallybilen då han körde på en grusväg. Han behövde lite bilder till sin hemsida. Hoppas de blev några bra bilder iaf.

Igår va vi på öland en runda å solade i det mulna å blåsiga vädret. Sen spelades det lite beachvollyboll å de va inte så skoj å sitta å kolla på...helvete va man hatar sin skada då....psykiskt nedbrytande...men hoppas man kommer kunna sansa sig bättre i framtiden då man ej kan vara med å leka med kompisarna....dessutom letar ja efter någon aktivitet som vi alla kan göra på samma villkor. Försöker hitta något ställe där man kan spela rullstolsbasket eller rullstolsrugby så man får känna att man har samma utgångsläge som alla andra. Se va som kan finnas?

Kvällen avslutades hemma hos Petter å Elena i Möcklashult där de va fest på logen. Mkt trevlig tillställning!

Ikväll blir de film hos vikke å malinen. Skall bara smälta grillmaten som ja nyss mosade i mig:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0