23 juli 2009 - Nya däck!

Oj va jag har blivit dålig på att uppdatera min blogg! Men nu så kommer det en lite update iaf.

Efter Metallica i lördags va de en väldigt lugn söndag! Måndagen va en riktigt sur dag då humöret va nere å nervsmärtorna på topp. Tycker de är så satans tråkigt å inte ha något intresse ja kan hålla på med om dagarna när alla andra har det. Får väl komma då man kan göra lite mer grejer. Försökt tvätta bilen men de va inte så lätt men skall försöka igen!

Tisdagen va bättre. Var med Vikke å fikade på bageriet, å även Dennis anslöt sig dit. På eftermiddagen kom Eddy, Jenny, Tindra och lilla Thelma. Tog några pils med "metalkusinen Eddy":-) Trevligt. Sen på kvällen ringde Vikke å frågade om ja skulle med till Västervik å hämta två muttrar, självklart sa ja....special muttrar till hans rallybil bör nämnas för att inte idiotförklara honom totalt...;-)

Igår va jag hos Vikke å Malinen å åt lite lunch, nervsmärtorna va lite elakare igår, men hanterbara. Pratade även med läkare Sofie på Orup och vi kom fram till att öka min Lyrica. På kvällen grillade vi lite hos Lunte, sen kom det sedvanliga regnet....blä!!

Idag har jag petat på nya däck på bilen hos TBM Performance där Håkan fixade biffen! Så nu kan ja köra i vattenpölar utan å nästan käöra av vägen:-)

Övrigt kan ja säga att mina magmuskler kommer mer å mer. Nu känner ja även att ja kan styra överkroppen framåt å bakåt med vilket känns mkt bra för min balans! Nu återstår bara massa träning så de blir lite mer styrka i dessa gamla muskler!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite tråkigt att du inte bloggar så mycker om man ska vara egoistisk men vad fanken det är skit kul att du har att göra. Beträffande intresse får du hitta på något. Skriv en bok om ditt liv, tillbaka till det vanliga livet.

Det skulle säkert sporra många i din situation och även ge oss som inte är drabbade en tanke.

Ha det gott

2009-07-23 @ 19:30:40
Postat av: Martina

Fan vad roligt att höra att du börja kunna känna av mer och mer av dina muskler och grejer! Kämpa på, det ger resultat:)Kram!

2009-07-23 @ 22:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0