19 juli 2009 - Sonisphere avklarat!

DÅ sitter man här dagen efter...kom hem kl. 4.30 igår från Hultan och Sonisphere Festival. De gick fint även denna gång!
Vi parkerade en bit från festivalen, sen rullade vi in så vi kom på plats och kunde se Lamb of God på stora scen. Efter det såg vi lite av Meshuggah sen kom de förbannade regnet så vi drog därifrån å bort till bilen för å byta om å ta på regnkläder. Väl tillbaka på festivalområdet spelade Cradle of Filth, ett av de banden ja ville se. Tyvärr va de ett väldigt kort framträdande (45 min totalt) vilket va synd. Såg dock några låtar å de va bra ös!

Sen brakade helvetet löst igen...regn som fan!! Denna gången hade ja dock min poncho så ja klarade mig rätt bra....Sen gick vi till bilen igen å åt en pizza å sen vilade vi så vi va pigga inför Metallica som inte började förräns vid midnatt! Bra ös, bra scenshow å jävligt duktiga live å en hel del bra låtar avslutade Metallica kvällen riktigt bra! Är inte så jätte mkt för Metallica, men deras tidiga låtar är bra å det va några låtar som jag tyckte de borde spelat, men som tyvärr uteblev.

Hur som helst en bra dag trots mkt regn....men trött blir man!

Kommentarer
Postat av: Eddy

Låter ju som en kanon festival: Regn och metal!

2009-07-19 @ 20:01:12
Postat av: Cina

Hej,hade min Sanna i Hultsfred i lördags o hon hade inge regnskydd...gissa blöt unge? ;)Hon va oxå nöjd förutom hon hamna mitt i en moshpit,aj aj!Kramar från Cina

2009-07-20 @ 10:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0