18 juli 2009 - Festivaldags igen!

Efter att ha återhämtat mig efter Vikke å Malinens inflyttningsfest så va jag igår först hos min farmor och firade hennes födelsedag! Träffade Åsedasläkten vilket va längesen å väldigt trevligt! På kvällen åkte jag och Felix till TOmmy å Emma som var i Emmas fars nybyggda stuga i Staggetorp. RIktigt fint å mysigt ställe och en trevlig kväll!

Nu ligger jag i sängen, avlastar inför en heldag på Sonisphere festivalen i Hultsfred med Metallica som huvudmål! Andra band ja skall försöka se är Meshuggah samt Cradle of Filth. Felix å Jocke Nilsson är de som skall med åså men de är en hel del annat folk där med som ja skall försöka träffa! Skall bli skoj, även om man är lite nervös nu innan...lång dag och mkt kan hända...men de skall gå bra!

Nu skall ja ta mig upp å äta frukost å göra mig redo för avfärd kl. 12.00!!

Kommentarer
Postat av: Eddy Metalkusinen

Recensioner vill man ha efter helgen!

2009-07-18 @ 22:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0