15 juli 2009 - Muskelfunktion!

Ja då va man här igen å skall uppdatera lite vad som har hänt. Igår va jag med med Dennis, Johanna å Ronja på bruket å åt glass! Sen på kvällen gjorde jag och pappa egen sushi....de första bitarna smakade rätt bra även om vi hade fel soja. De andra bitarna jag gjorde lite senare smakade inte alls bra...om de berodde på för mkt risvinäger eller fel soja (thai soja denna gången) vet jag inte, men de va inte så gott iaf. Var även borta hos Vikke å Malinen å agerade "arbetseledare" då de monterade upp partytältet som skall hålla deras inflyttningsfest ikväll! SKall bli trevligt!!

Nu till något annat skoj som ja märkte idag....jag verkar ha fått muskelkontroll av mina muskler i sidan av magen...lutar jag mig åt ett håll kan jag ta mig upp till upprät läge igen utan att avänfa armar eller huvud:-) Skit skönt att de fortfarande händer grejer!! Detta upptäcktes hemma hos Lunte då jag satt å snackade med Tobbe å Ninis...detta firades självklart med några öl:-)

Nu blir de till å ladda upp inför kvällen!

Kommentarer
Postat av: Martina

Så gutt det måste kännas! Grattis!

2009-07-15 @ 14:20:10
Postat av: Robin

Grattis. Måste kännas fint. :)

Inte fel med några öl heller.

2009-07-15 @ 15:58:52
Postat av: Eddy

Gutt mos!

2009-07-15 @ 17:46:02
Postat av: Peter

Fan så gött, lättare att köra fyrhjuling då, och annat med för den delen =)



höres

2009-07-15 @ 22:10:13
Postat av: Annis

Grattis!! riktigt kul!!

2009-07-15 @ 23:28:38
Postat av: malin fredriksson

Vad Härligt att höra att det går framåt och vad kul att du är uppe och kör fyrhjuling. Kämpa på Kramisar Malin

Postat av: Elisabeth

Underbar nyhet.

Du är en kämpe, fortsätt så.

2009-07-19 @ 18:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0