13 juli 2009 - Spatt!!!

Helvete så spattig jag är nu! Efter min UVI så har jag blivit väldigt spattig. Har inte haft särskilt mkt spasticitet innan, men under min urinvägsinfektiontion började jag bli mer å mer spattig å nu är de ännu värre. Kollat min kropp å de verkar OK, dock råkade ja visst bränna mig lite på fyrhjulingen på benet igår så det är kasnke det som gör att de spattar mkt idag,,,,dock va ja ju spattig innan ja brände mig med, men de är värre nu. Hoppas inte de är något allvarligt.

Har varit i Växjö idag då hantverkaren ringde idag å ville kolla in lägenheten angående toalettdörren. Som de ser ut kommer de plocka bort befintlig dörrkarm å sätta dit en ny större utanför toan. Kommer se lite konstigt ut, men kan återställas till nuvarande rätt lätt. Så de blir nog bra, men de trodde de kunde ta lite tid. Får sitta på toa med öppen dörr då ja är inne å tränar leva själv..:-)

Nu blir de Beck på TV igen. Gokväll!

Kommentarer
Postat av: Cina

Hej,nu har jag läst ikapp din blogg.Blir så glad av o läsa den o hör ditt jävlaranamma;)Hoppas bilen går till Alstermo ngn dag,så man får träffa dig.Kramar från Cina.

2009-07-14 @ 09:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0