12 juli 2009 - Motordag!

Idag har jag, Johanna och Ronja varit och kollat på när Dennis, BJ å Brandstedt körde cross i Tvärskog! Riktigt skoj att kolla på å suget ökar som vanligt till max!! Vill tillbaka å köra 2-hjuling nu!!!

Men istället gjorde ja något annat då ja kom hem...jag tog mig upp på min 4-hjuling å körde den för första gången....la i 2ans växel sen körde ja en runda...funkade klockrent:-D


Mkt nöjd efter att ha kommit upp igen:D Körde en runda genom byn å hälsade på Björn! SKall bli riktigt gutt då den är anpassad å klar!

Kommentarer
Postat av: Mattias på golvet

Vilken stekare! Du ser ut som en kung på den! Ser häftigt ut..

2009-07-13 @ 09:07:26
Postat av: Janne

Du ser väldigt nöjd ut.tyvärr är jag komplett skadad

på samma nivå,så det är inte så lätt att hoppa över eller att hålla balansen.Jag skadade mej 2005 och har legat på Orup.Jättekul att läsa din blogg vi får höras av, jag jobbar i Växjö ha det!!

2009-07-14 @ 18:11:25
URL: http://janes.blogg.se/
Postat av: Emma

det verkar gå bra för dig jon.

jättekul att se!

2009-07-27 @ 11:35:33
URL: http://granisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0