1 juli 2009 - Självständig!

Nu känner jag mig självständig...åkte ut på parkeringen, hoppade in i bilen, plockade ner rullstolen å la den i passagerarsätet, körde en runda till Fulltofta (mkt fin väg), kom tillbaka, plocka ihop rullstolen, ur bilen upp i stolen. Lite senare av med kläderna, upp på duschstolen, duscha, över på rullstolen, torka sig, klä sig! Allt detta helt jävla själv!! Riktigt skönt!! Å som kuriosa på detta....termometern visar 38,3 grader!!! hur fan är de möjligt?! Antingen beror de på att jag arbetat en hel del innan tempmätningen samt den höga temperaturen ute, eller så har ja en högre temp nu efter olyckan...eller så är ja sjuk än, fast ja känner mig frisk?! Hoppas ju dock den är lägre imorgon...

Nu blir de TV å sen sömn! Godkväll!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Du är ju galen!!!Jäkligt bra gjort men du är ändå galen! Du ska ligga still och vila ...fast jag fattar ju att det är jävligt trist. Hur orkar du? Har du Red Bull i ådrorna istället för blod som oss vanliga människor?

2009-07-01 @ 21:55:56
Postat av: Damen

Nu börjar det hända saker,härligt.

Var får du din energi i från själv håller jag på att rinna bort i detta vädret.

Men jag klagar inte det kunde varit höstrusk och det är värre.

2009-07-01 @ 22:12:30
Postat av: Ulla-Bella

Grattis till självständigheten och lycka till framöver:)

2009-07-01 @ 23:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0