1 juli 2009 - Lite bättre!

Nu har vi fått resultatet från Lund. Det är en mkt ovanligbakterie vid namn Protus Mirabilis som är boven i dramat!! En väldigt ovanlig urinvägsinfektion som nu iaf bekämpas med rätt sorts antibiotika (den vi satte in igår). Detta är en aggresiv jävla bakterie så det va väl därför man blev så sjuk som man blev. Så idag är ja lite, eller betydligt piggare och känner även av den höga temperatur som omger oss:-) Har dock lite feber kvar men kan säkert ha med värmen ute å göra med.

Har tränat på å ta mig upp från golvet idag igen då ja kände mig lite understimulerad. Med hjälpa av vaktis hjälp, som va att hålla ihop mina ihop böjda ben, lyckades jag ta mig upp en gång på stolen från golvet....kändes fint som fan!! mer träning på sånt för det är skoj!

Sen va ja nere med Lotte och kollade lite på dammsugning å sånt där hemma, lite tips å knep så man klarar det med. Men en ny lätt dammsugare behöver ja skaffa iaf, det är en sak som är säker:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0