5 december 2009 - Första julbordet avklarat!

Nu va de ett tag sedan jag författade mig på bloggen. Kanske dags å tillföra lite nytt!

Igår va jag på julbord med jobbet, en mycket lyckad tillställning måste jag erkänna (självklart va man ju med och anordnade festligheten;-) Vi va runt 90 pers och hade underhållning i form av en duktig trollkarl. Man kan inte låta bli att bli lite förbannad när man inte fattar hur de gör sina trick!! Maten va mkt god, och liksaå sällskapet mkt trevligt!

Tidigare i veckan var jag och hälsade på i Moheda hos Sofie (som jobbade på Orup innan, som även körde in mig i rullstolen till höör där i början av rehabliteringen) och Tomas, eller rättare sagt, hämtade upp Sofie i Moheda och körde ut till Tomas som bor i Arnhult strax utanför Moheda. Där åt vi kex och pepparkakor och brieost med fikonmarmelad som Sofie gjort innan. Trevligt kväll med Bonde söker fru på TV.

Vad har mer hänt då?! Haft en hel del å göra på jobbet, men de börjar lugna ner sig lite nu iaf. Skönt de finns att göra dock!

Mina restriktioner på handlederna har hävts, så nu sitter jag här med rätt rejäl träningsvärk i armarna efter första träningspasset på 4 veckor. Dock gör de fortfarande ont i händerna, men hoppas de blir bättre snart.

Den 27 november var vi med avdelningen och körde gokart (inte jag då de ej hade någon handikappskart....) sen pokerkväll med god mat å fri dricka! Detta bjöd våra konsulter på som jobbar på konstruktionsavdelningen. Mycket trevlig tillställning även om pokerspelet gick åt helvete:-)

Idag blir de slappdag tills Felix dyker upp till kvällen (och kanske fler än han?) och en tänkt pubrunda skall förverkligas! Kan bli trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0