31 december 2009 - Slut på detta händelserika år

2009 kan nog sammanfattas som det mest händelserika år hitintills, om inte annat det år som inneburit störst omställning i livet. Ett år som bjöd på en otäck upplevelse med väldigt jobbiga omställningar, mycket smärta och en omvärdering av livet. Samtidigt har det givit mycket gott tillbaka, träffat en massa nya trevliga människor, lärt mig uppskatta småsakerna i livet, lärt mig mer om mig själv som jag inte visste innan och slutligen har jag haft riktigt skoj på många av de upplevelser jag varit med om!

Till 2010 väntar nya äventyr, Iron Maiden m.fl. i Sthlm i augusti, Sweden Rock Festival i juni, skall ut och köra massa fyrhjuling och förhoppningsvis någon sportbil med kanske:-) Umgås med kompisar och familj och försöka mig på lite resor, både uppåt landet och eventuellt neråt kontinenten. Kommer köra hårt på fisket nu till vårkanten och hoppas fisket kommer bli bra och givande! Jag hoppas även på mer funktion i kroppen och om inte annat att jag lär mig kroppen bättre!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Gott nytt år önskar jag dig också. Fortsätt att kämpa som du gjort, du är en fantastisk person med mycket inre styrka och mod! Kram!

2010-01-01 @ 13:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0