14 december 2009 - Lyckad helg passerad!

Ja i fredags va då "min gamla kära" Orup-personal på besök hemma i Målerås! Vissa av dem lyckades ju köra vilse i stora Växjö så de kom lite senare. Men när väl alla var på plats så startade jag en guidad tur runt bruket. Morsan kom och visade lite saker i produktionen då de dagen innan hade gått på julledigt. Efter rundvandringen åt vi Hyttsill och tog en öl! Verkarde som det gick hem och jag hade i alla fall väldigt trevligt! Riktigt skoj att få hit så många (runt 20 pers) och det var riktigt skönt å se alla goa människorna igen! Planerar att åka ner å hälsa på dem snart igen!

På kvällen va jag hos Vikke och drack glögg å öl och kollade på Idolfinalen! Som tilltugg hade vikke köpt grillad kyckling! Inte dumt alls!

Lördagen var rätt lugn, hälsade på morfar som köpt sig en ny bil, åkte en runda med den. Sen på kvällen var det Luciafirande i byn. En hel del folk upst till dennatillställning som årligen äger rum i byns fina sporthall.

Söndagen va ännu slappare, det som utfördes denna dag var ett besök hos Lotti i Åseda, sen bar det av in mot Växjö igen!

Idag har ag bokat biljetter till en festival i sommar, Sonisphere, jag var på i år fast då a den belägen i Hultsfred. Fjan år ärn plaera i Sthlm och spelar gör bl.a. Iron Maiden, Slayer och Alice Cooper! Lång resa och lång dag, men tror de kan bli kanon! Många band man vill se!

Här följer lite bilder från hyttsillen!








Kommentarer
Postat av: linda

Vill bara förtydliga att vi INTE körde vilse i växjö. Vi valde medvetet en annan väg.

2009-12-14 @ 19:18:56
Postat av: Anonym

Tack för en jätte trevlig guidning.Och en härlig em.=)

2009-12-14 @ 19:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0