10 december 2009 - Orupbesök imorgon!

DÅ har jag tagit helg för denna veckan! Har idag lämnat in bilen på reparation av backvarnaren i bilen som lagt av...visade sig vara en sensor som va kaputt...1600 hej då!! :-( tillråga på allt så började strålkastarna blinka å sluta lysa med, men vaknade till liv sen...en lampa kostar på SAAB 1250 kr!! Jävla xenon!! Men jag avvaktar å ser om de håller i sig å lyser vidare!

Träffade sedan min arbetsterapeut och sjukgymnast, va längesen senast nu...diskuterade handikappsbidrag som man kan söka för ökade utgifter i samband med skadan. Sen måste ja skaffa mig en jurist som kan hjälpa till om de blir en tvist i ärendet om min skada sen...verkar dock inte finns någon jurist med inriktning på personskador här i området...så får kolla runt lite va landet erbjuder...

Imorgon kommer de hända något skoj...hela 109:an på Orup kommer hit på besök! Skall guida dem på glasbruket å sen skall vi äta hyttsill! Skall bli riktigt skoj å se den i min hemmiljö å se alla igen! Hoppas de blir en lyckad dag med god mat å god dricka:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0