6 augusti 2009 - Fyrhjulingen på anpassning!

Kommit hem från en heldag på vägarna ner till den skånska myllan:-) Lämnat in fyrhjulingen på anpassning nere i staffanstorp på samma ställe som fixade bilen. Skall bli spännande å se hur de blir! Dock trodde han de kunde ta någon månad innan den va klar, men kan ha tur så den blir klar lite snabbare:-)? Lång resa med släpa, 25 mil, men morsan hängde på iaf så de va lite sällskap iaf!

Efter det passade jag på att besöka Orup med. Väldigt skoj att träffa några av dem. Har verkligen saknat folket där nere så de va härligt att få se dem igen å prata med dem!

Igår fixade vi även ihop effektsystemet till min fyrhjuling. De blev riktigt härligt ljud nu så ja va kanonnöjd då pappa väckte mig kl. 5.30 idag på morgonen då han kom hem med den från bruket;-)

Nu skall ja ut å rulla en sväng i byn innan ja kastar in handduken å går i sängen på riktigt! (ligger där nu å latar mig....)

Kommentarer
Postat av: Malins mamma

Hej Jon!

Jag brukar vara här inne och tjuvkika lite trots att jag inte känner dig (Felix´ Malins mamma) kanske en knasfråga men: var sjutton har dom sushibuffé här i Växjö??? Jag äääälskar ju sushi =)



Hoppas du har det bra!

2009-08-10 @ 19:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0