4 augusti 2009 - Gott å sova nu sista veckan...

Jävlar va de är gott att sova! Ligger och drar mig i sängen och glor på simpsons på datorn än. De får väl dock bli ändring på det mycket snart. Idag vet i fan va som skall ske, tydligen regnar det ute just nu, men något borde man kunna uträtta iaf.

Saker som hänt tidigare i helgen är att jag i lördags hade lite problem med magen. Riktigt jobbbigt helvete då man inte har känslan av då det är dags att gå på toan....men efter lite betongpiller verkade magen sköta sig och jag åkte med Dennis, Johanna och Björn till Virserums marknad. Skoj att komma iväg på lite sånt men de va rätt jobbigt att köra i den terrängen. Dock fick jag en del hjälp då de körde fast i gräset:-) Till kvällen grillade vi till det hemma hos Dennis å Johanna.

Söndagen va en riktigt mörk dag....va inte alls på humör å kände att allt kvittade. Magen strulade på natten/morgonen och jag läckte under dagen. De som sög mest var dock att jag "insåg" att de är så förbannat svårt att kunna vara med på några aktiviteter som mina kompisar sysslar med som faktiskt är riktigt roligt...de enda man kan göra är å kolla på då de andra har skoj....de sög verkligen musten ur mig å gjorde denna dagen riktigt sur. De va två saker planerade hos kompisarna å de va vollyboll för ett gäng och cross för ett gäng...så antingen sitta hemma å sura eller åka å kolla på när kompisarna har skoj...valde dock å kolla på det som jag ansåg va mest underhållande att kolla på även om det suger att inte kunna deltaga. Dock slutade det att ja kollade då de körde cross och själv slutade det med att ja läckte:-(

På eftermiddagen anslöt kusinerna Eddy och Martina med sina respektive och barn, samt deras mor Susanne som ja ej sett på massa år. De va skoj och trevligt att de kom även om man inte alls va på humör den dagen. På kvällen tog ja bilen å körde upp till Borgholm...va tvungen å komma iväg lite, där uppe träffade jag Felix å Vikke som skulle på strand. Även det va lite tungt då man har förbannat svårt å va med på sånt, speciellt där då de är så mkt folk. Men de va skoj å träffa dem å komma ut lite iaf.

Igår måndag va de dock lite bättre, va med Björn en runda å så va vi på bruket å hälsade på pappa för å se hur de går med mitt nya avgassystem till fyrhjulingen. Avrundade trippen med en buffe på orrefors hotell. På kvällen va Felix och Björn här å vi kollade på film å drack några öl. Nervsmärtorna va dock på topp igår men turligt nog går de över med öl;-)

Kommentarer
Postat av: Cina

Hej Jon,kan du din grammatik? Stark-Starkare-Jon :))Kramar från Cina!

2009-08-05 @ 09:09:00
Postat av: En i J.Hs fanclub

Kul att se att du skriver. Har full förståelse för att du blir nedstämd, tycker att du är en riktig kämpe.Många uppmuntrande kramar till dig.

2009-08-09 @ 23:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0