30 augusti 2009 - Aj min axel!

Ännu en helg har då passerat. Resultatet är en trimmad saab å en förbannat öm axel....

i fredags var vi hemma hos "Polis Erik" och Mikaela och drack lite öl å åt god pizza! Det var en rätt lång å vriden trappa för att komma upp till dem, men de gick bra med hjälp av boysen!

Lördagen gick åt att trimma bilen, var ute i Silvereke hos Lennart, där Peter hjälpte mig med byte av avgassystemet. Lite krångel med att ena lambdasonden satt fast men de löste sig! Trimningen av bilen kunde jag lösa själv då de gjordes med den lilla smidiga "trimdatorn" jag köpte i veckan. De blev rätt så bra skillnad på bilen och de är skoj:-)

Till kvällen åkte Dennis, Björn å jag till kalmar å hälsade på Felix å Malin i hans lägenhet. Upp till hans lägenhet står 3 våningar av trappor att bestigas. Det va dock inga problem då jag fick hjälp här med:-) Senare på kvällen drog vi ut på stan å kollade Kalmar Crusingen å fick se en hel del fina bilar å roliga människor.

Har dock fått galet ont i högeraxeln å de är inte skoj då ja skall köra rullstol å förflytta mig! Troligtvis har ja överansträngt den eller sträckte ja den igår då jag höll på med trimningen av bilen.

Nu blir de snart att åka till växjö igen! Först lite duva som serveras här i Målerås.

Kommentarer
Postat av: Mattias på golvet

Din smygtrimmare! Är du nere i Såneland så slå en signal, jag har bytt mobil så har inte ditt nummer! :) Vi hörs. /Mattias

2009-08-31 @ 23:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0