27 augusti - Fy skäms på mig!

Fan va dålig jag blivit på att uppdatera denna bloggen! Men de är kanske också ett friskhetstecken:)? Hur som helst så kanske de kan vara tid å skriva några rader igen för å visa att man lever!

Mycket har hänt sen sist. Är igång på jobbet, funkar fortfarande bra, kör 50% där å har en hel del jobb att göra på dessa 50%, men de känns bra att de rullar på!

Jag har varit i kontakt med lite fler skadade kring växjö samt kommit i gång med träningen på Vuxenhabliteringen! Känns bra att komma igång med träningen igen och röra på sig, då magen börjat växa lite av någon konstig anledning!!? Hade besök av Daniel från rekryteringsgruppen som suttit i stol i ca 10 år. Va väldigt intressant och trevligt, fick en del bra tips till mitt fyrhjulingkörande då han har en liknande maskin!

Idag har det varit en lite blandad dag av problem och goda saker! Problemen först, magen va inte klar då jag trodde på morgonen...sanering....sen på jobbet innan lunch så fick blåsan för sig att släppa trycket i mina jeans....så jag insåg att ja skall nog inte jobba idag....så hem från jobbet efter halvdag...sanering...bort till vårdcentralen för ett urinprov för ja började misstänka en UVI igen, men stickan va negativ så vi får se vad odlingen säger... men tänkte fan ja kan inte bara sitta å vänta på å pissa ner mig, utan tog bilen å körde till saab å köpte nya avgasbussningar till bilen...sen vidare till BSR där ett steg 3 trim till bilen inhandlades:-D så nu skall de bli lite bättre fart på bilen! Skoj som fan å skall installeras i helgen!

Sen var jag och tränade med sjukgymnasten, vi körde bencykel...en cykel som trampar åt en, och jag tänkte hela tiden att n tar ja i med höger fot, nu med vänster....kändes väldigt konstigt, men tror de kan va en bra träning emellanåt! Efter träningen körde ja direkt in till stan där jag möte upp en av mina sköteskor på Orup, Sofie, visade henne stan samt åt gott och gick runt växjösjön, totalt ca. 8 km!! Känns i händer å axlar nu ikväll kan ja lova! Men en mkt trevlig kväll!

Har försökt få dagarna att rulla på bättre genom att försöka hitta på lite om kvällarna å de funkar bra! Träffar Hugo titt som tätt samt Tommy å Emma samt lite jobbarkpmpisar! Så de funkar riktigt bra å veckorna går fort å är trevliga!

Nästa vecka hoppas jag även min fyrhjuling blir klar så ja kan hämta den å hälsa på en sväng på Orup!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0