9 april 2009 - Skärtorsdagen - en klämdag på jobbet!

Jaha då har man missat en ledig dag på jobbet. Attans! Hade varit skönt å vara ledig idag! Men snart väntar lite träning så de är ju skönt  de händer något!

Skall ringa och prata lite med en kille på Bilanpassning idag, se va de säger om vilka biltyper å årsmodeller å miltal som går igenom bilstödet. Frågan är om det är värt å söka skiten. Men de får vi se! Tar massa tid verkar det som, dessutom får man inget bidrag förräns man fått domen att man ej kommer bli bättre...å det är ingen dom jag vill ha ELLER kommer få!! Så rent moraliskt sett så skall jag inte ha något bilstöd!!

Igår kollade vi med hjälp av ultraljud om jag hade någon urin kvar i blåsan. Då använder man en viss gel som man smörjer in magen med...Kall gel som jag kände!! Dessutom tyckte ja mig känna lite svagt att de rörde det där mätinstrumentet på magen....men kylan kände jag rätt tydligt iaf. Men de kommer och går, nu vet jag inte om ja skulle kunna känna något. Men alltid något att glädjas åt!

I eftermiddag får jag besök av Tomme, skall bli skoj!

Nu är de dags å gå på toaletten igen! På återseende!

Kommentarer
Postat av: Cina

Du har en härlig humor,blir glad varje dag när jag läser din blogg:)Ville bara önska Glad påsk o att du hälsar familjen!Kram från Cina

2009-04-09 @ 13:23:06
Postat av: Martina

Ingen post idag?

2009-04-09 @ 14:22:05
Postat av: Urban

Hej Jon!



Har varit borta ett tag (i Tjeckien) så jag fick läsa in några av dina dagar i "efterhand". Du gör framsteg ser jag och det är bra!



Hälsningar



Urban

2009-04-09 @ 15:05:47
Postat av: Annis

Tänkte bara önska dig en glad påsk none!

kram annis

2009-04-09 @ 15:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0