8 april 2009 - Den orakade sanningen

Onsdag morgon, lite mulet ute, säkert inte alls så skönt som det varit resten av veckan, regnade som fan inatt så det är säkert rätt blött ute med.....tur man kan stanna inne och träna sin kropp då!!

Idag väntas besök från jobbarkompsarna Peter, Mikael och Patrik. Skall bli trevligt!

Nu väntar snart ett kuratorsamtal en timma för att sedan gå ner på lite sjukgymnastik en halvtimma. Sista passet är i eftermiddag, trekvarts timme med sjukgymnastik vid kl. 15.00.

Även idag funkade min mage som den skulle! Känns skönt som fan att den verkar funka när den ska! Tacka Toilax "Raketen" för det! Ser ju inte direkt inbjudande ut men man är tacksam för hjälpen nu tiööl en början!!


Över till rubriken på detta inlägg. Min skäggväxt har nåt nya höjder. Börjar se rent förjävligt ut....perfekt:-D
Detta är alltså den orakade sanningen om mig själv, som i o f s kasnke borde censureras för känsliga! Men som sagt, skall man testa är de ju perfekt tillfälle nu när man är isolerad från civilisationen, bara personalen här och de frivilliga besökarna jag har som får lida:-)


Observera även den mkt klassiska "dårhusfrillan" jag lyckats skapa under natten! Nu kanske ni frågar er om jag verkligen ligger på ett rehabcenter för ryggmärgskadade...det kan ju likväl vara ett mentalsjukhus...?! Ja är själv osäker ibland för personalen tycks ibland ock lida av samma dårskap som man själv verkar besitta.....

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag ändrar mig icke! Skägget är nice:)

2009-04-08 @ 10:50:45
Postat av: pappirol

är väldigt lik clark olofsson i unga år

2009-04-08 @ 11:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0