8 april 2009 - Besök och endorfinrus!

Idag har jag haft besök av jobbarkompisarna Peter, Mikael och Patrik, mycket trevligt ni kom! Ännu mer godis inkasserades men dessutom lite blomster och en ljudbok! Tack för detta! Tog en lite åktur ute i det relativt sköna vädret. Skoj att snacka lite skit, ser fram emot å komma tillbaka till kontoret å börja jobba igen! Ligger ju inte så långt fram ändå!

De var med under mitt sjukgymnastikpass, som idag bestod av lite träning på tippbrädan. Kändes rätt bra idag med, men visst de tar på krafterna!

Så jävla glad man kan bli av å "stå" igen:-)

Ikväll har vi även någon påsk tävling, tydligen någon frågesportkväll. Kan ju bli trevligt.
Försäkringsbolaget ringde även idag och frågade lite saker. Så nu börjar de hända grejer på fler fronter än vad man orkar hålla reda på.

Något annat jag har börjat känna är en ny känsla! En känsla av akut törst, eller sug efter något speciellt (trodde det var öl förrut, men är ej riktigt säker)som dock försvinner rätt omgående, sedan en kittlande, kokande känsla i kroppen å som ett glädjerus...kommer lite till å från, ofta då jag blir vänd i sängen! Misstänker detta är något form av endorfinrus eller liknande, men de är rätt gutt!:-)

Kommentarer
Postat av: Ida

Keep up the god work!

2009-04-08 @ 19:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0