7 april 2009 - Varmt men blåsigt

Efter att ha missat att sjukgymnastiken blivit framflyttad några timmar idag på det "levande" schemat har jag kommit lite ur fas med min vila och nu är man rejält trött....skall nog ta och ringa på sköterskorna så ja kommer upp i sängen någon timma! Sjukgymnastiken i eftermiddag var lite hantelträning samt stretching av benen. Hade en hel del spasmiska ryck under denna övning, min vänsterfot/ben börjar hoppa som fanken en kort stund....tydligen vanligt denna tiden efter olyckan samt att man dragit ner på morfinet. Känns även som jag börjat förnimma ovansida lår på högerbenet. Hoppas de kan leda till något bra!

Har i alla fall varit ute i vädret en runda och njutit. RIktigt varmt och skönt dock blåste det lite för mkt nu på eftermiddagen, men ändå skönt. Tänkte jag skulle avnjuta en öl i solen, men tog det till middagen, Biff ala Lindström, helt OK faktiskt!

Passade även på att ta bild från utsikten från min "uteplats". Kommer bli vackert när det grönskar!


Ikväll vet jag inte vad som står på schemat. Blir väl lugnt förmodar jag. Se om man skall ut å slappa i matsalen å snacka lite bröte med sköteskorna sen framåt kvällen. Alltid kul med lite sällskap!

Ja roligare än så blir de nog inte med denna mängden morfin! Ha de bra till nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0