7 april 2009 - Träning och yrsel

Passat på toan gick fint! Känns skönt att de verkar funka när man väl sätter sig! Dock får man ju hjälpmedel å sätta igång hela processen....tur de finns sånt!

Har nu även varit på ett sjukgymnastikpass....där körde vi liteträning på tippbräda. Det går ut på att man ligger fastspänd på en säng, som man sedan vinklar upp så man blir mer å mer stående. Idag gick de rätt bra, körde upp direkt till 55° (vilket va max förra gången) och sedan vidare till 65°, för att sedan få hybris och bege mig till maxnivån 75°, där jag faktiskt höll mig ett bra tag innan det svartnade för ögonen...körde ner mig en bit och pausade lite, sen upp igen lite försiktigt mot 65° igen....detta körde ja i 30 min. Känns skönt det förbättras, men fan man är rätt tagen efter detta nu, de tar på krafterna. Lite huvudvärk och yrsel, men de lugnar sig nog snart....

Har lyckats sköta min medicinering bra än så länge iaf! Känns ju bra det!  Kanske blir ett överlapp på 30 min men de skall nog va OK!

Diskuterade även lite med sköterskorna hur mkt öl man kan dricka sen. Tydligen va inte ett flak per helg så poppis...men man lär sig nog å komma in i nya rutiner....färre å starkare öl till å börja med:-D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha, verkar vara en massa funderingar på framtidens öldrickande??=)

2009-04-07 @ 12:23:43
Postat av: Andreas Götesson

Sådär nu har man slagit ihjäl 30min på jobbet med lite läsning :)

Tråkigt det som hänt dig, men med din kämpar glöd så är du uppe på benen snart igen...



Ps. Håll dig till 4-hjuliga leksaker hedan äfter ;)

2009-04-07 @ 16:13:18
Postat av: Malin

Haha, du har en så jävla go' inställning! :] Tänk om alla vore lika positiva, vilken underbar värld vi levt i då :D

2009-04-07 @ 16:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0