7 april 2009 - På med skorna!

Tisdag morgon. Minskningen av morfinet känns inte av, varesig ökad smärta eller piggare. Trött som en jävla abborre som legat på land i 4 dagar i solen. Måste försöka komma i säng lite tidigare när jag vet att jag blir väckt både kl. 2 samt kl. 6 för pissning!

Just nu sitter ja å väntar på att få hjälp att komma upp i toarullstolen. Hoppas inte de glömt bort mig....?!

Idag har jag även blivit av med mina moderna E-Z Boots....och ersatt dessa med vanliga skor....känner mig så jävla civilicerad nu!:-)


Har även börjat fylla upp lådorna med allt godis jag har så ja kanske kan hålla mig i från å äta hela tiden:-)

Nu kommer de så här skall de ski**as........!

Kommentarer
Postat av: Martina

Lycka till med det;)

2009-04-07 @ 10:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0