6 april 2009 - Post!

Idag har jag fått post! Ett litet fint brunt paket packat med godis, böcker och ett handskrivet brev! Tack så hemskt mkt Nettan, Andreas och Elli!! Jag blir förbannat poppis bland sköterskorna med....speciellt de som är godisgrisar....hoppas kunna gynnas av detta i framtiden...:-)

Fick även ett annat bra besked idag. Mina njurvärden (kalciumvärden) va bra igen! Känns ju skönt att veta!

Har även haft en praktisk frågestund med sköterskorna idag, dock var inte deras svar så positivt. Tänkte utnyttja situationen man sitter i just nu, och förbättra mitt öldrickande i framtiden, genom att på ölfester (lite mer slutna och privata med gänget) vara utrustad med kateter under hela kvällen...sen bara en stor påse som man låter fyllas per automatik! Slippa toabesök stup i kvarten! Tyckte detta va hur bra som helst, men de va inget som sköterskorna rekomenderade....de fullkomligt skrotade min geniala ide...avundssjuka, jag vet ej, men de är KANSKE lika bra å lyda dem....de varnade om urinvägsinfektion å grejer....men man kanske skall smuggla med sig lite påsar hem och testa;-)

Har även fått makten över min egna medicinering...massa panodil och lite morfin och lite antibiotika....hoppas man lyckas med det:-)

Köpt tuggummi nu med! Rullade upp på Orupsippan och köpte lite Extra...de känns i armarna, både lite hantelträning och sen lite rullstolskörning!

Nu väntar snart lite mat....tror de är allt jag har å rapportera för stunden iaf!

Kommentarer
Postat av: Viktor

åå gud jon, egenmedicinering å rullstolspraktik lät inte som en homgen kombination!=)

2009-04-06 @ 20:59:15
Postat av: Jon

haha vad menar du nu?!:-D kasnke blir favorit i repris, fast med rullstol! wicked!

2009-04-06 @ 21:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0