5 april 2009 - Söndag utan söndagsångerst

Då var det söndag. Idag kommer delar av familjen på besök så de blir heldag med dem! Skall bli trevligt!

Har fortfarande inte fått riktig kläm på magen, men de kommer med tiden! Hoppas de kan hålla tätt ett tag till iaf!

Vädret idag verkar vara lite mer mulet, men tror nog de kan bli solchanser. Klockan är ju inte så mkt än. Fick dessutom lite sovmorgon idag så de va gutt!

Om nätterna har jag en del spasmiska ryck, speciellt om ja ligger på rygg. Fick det förklarat för mig att det är vanligt såhär efter olyckan då chocken släpper i ryggmärgen. Dessa spasmiska ryck uppkommer i regel då man ligger utsträckt, därför är de inte problem då ja ligger på sidan med böjda knän eller sitter i stolen. Så inatt låg jag på sidan hela natten och det gjorde att jag sov riktigt fint. Dock är de inne och väcker mig vid kl. 2 samt kl. 6 för pissepause. Men detta skall man sedan kunna träna bort eller anpassa sig till så man slipper den vid kl. 2 så man tar det precis innan man lägger sig och sedan tidigt på morgonen. Men man får ta en dag i taget å kämpa sig framåt! Lite drygt 2 veckor har gått å jag tycker man har gjort många framsteg! Sakta med säkert!!

Nu är även alla agraffer bortplockade i ryggen. Hoppas de skall bli lite skönare, även om det är rätt ömt fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0