4 april 2009 - Vårväder

DÅ har snart första lördagen passerat på Orup. Strålande väder har gjort det till en rätt skön vistelse! Satt ute i solen och glassade någon timma idag, höll på att somna i stolen.

Ikväll var även SJödahl, Svenne, Lindahl och Aronsson på besök, väldigt trevligt. Fick mig lite alkoholfri öl och godis å grejer så nu skall man minsann klara sig ett tag igen:-)

Jag tycker även att jag har fått nya känslor....höften tycker jag att jag känner av/förnimmer...inte full känsel men att de är något nytt iaf?! Alltid något att glädjas över även om det är en fixide:-)

Imorgon får jag besök igen, mor, syster, farsans kusin och hans fru....hoppas de kan bli lite grismat då:-) Sugen på pizza eller McD....

Kommentarer
Postat av: Petra i Målerås

Hej Jon!

Följer dig ofta på din blogg,du bjuder verkligen på dig själv och dina tankar.Riktigt roligt att du gör framsteg.Läste att du snart får komma hem på permission vad det lider.Med din kämparglöd är inget omöjligt!Ha det skönt i vårsolen!

Mvh Petra med familj

2009-04-04 @ 22:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0