4 april 2009 - Helg

Ja då var första helgen på Orup kommen. Lugnt och fridfullt och riktigt fint väder. Om helgerna slås de olika avdelningarna ihop så nu bor alla som är kvar över helgen (de flesta åker hem på permiss) nere på vår avdelning (ryggmärgsavdelningen)

Idag har jag försökt mig på 2an igen, men de va bara gasar...attans, men efter gårdagens lass så är de kanske förståligt att de är lugnt idag;-) Nog om det skitsnacket....

Hälften av mina agraffer har tagits bort i ryggen idag. Bad sköterskan ta ett kort på det hela så man fick se eländet.


Förkylningen har blivit bättre med vilket är riktigt skönt, och jag klarar att pissa själv nu med! Framsteg!

När jag ligger på rygg upplever jag smärta som går upp från ryggen upp i nacken, samt spasmiska ryckningar i bröstkorgen där gränsen mellan känsel å inte känsel är...detta är rätt jobbigt och gör rätt ont...är säkert någon nerv eller något som är på G å hitta hem, eller träningsvärk eller att jag legat på en axel för mkt som nu är stel..ja vem fan vet, jag är inte läkaren...dock inget jag har problem med då jag sitter eller ligger på sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0