3 april 2009 - Besök och pigghet!

Idag har det då varit folk på besök igen. Vikke, Dennis och Björn kom förbi. Riktigt trevligt, och mina desperata försök att skratta lite riktigt höll på å ta livet av mig:-) Efter att de suttit med bara överkroppar, pumpat i mig massa läsk så min blåsa höll på å spricka innan jag "pissade" samt att humorn höll på å kväva mig, va jag rädd att de skulle få besöksförbud:-D

Nu har jag även fått se lite av området då vi var ute å körde rullstol runt området. Riktigt fint här ute, och vilket väder!!

Man ser verkligen fram emot å komma igång med allt så man kan återvända till sitt nya vanliga liv med alla kompisar! Men de ligger ju inte sååååå långt fram ändå!

Hembesök i Målerås verkar vara planerat till den 17 april, då skall vi se över vad som behövs göras med mor å fars hus så ja kan klara mig där på permission.

Trots 2 pass med sjukgymnasten och ett snack med kuratorn, och sen besök är ja väldigt pigg idag! känns skönt som fan!  Kan bero på att jag hoppade över sömntabletten igårnatt!

Nu får de bli lite hockey blandat med surf!

Kommentarer
Postat av: Martina

Skönt att slippa ta piller:) Då blir man bara snurrig och dåsig. Har du ngn adress till där du befinner dig? Om man vill skicka ngt?;)

2009-04-03 @ 19:35:09
Postat av: Jon

De är fortfarande massa piller, morfin å grejer men jag hoppas de dras ner på det snart...



Adressen:

Rehabcenter Orup

Avdelning 109

Sanatorievägen 18

243 95 HÖÖR

2009-04-03 @ 19:45:05
Postat av: Sophie o Fille

Hej Jon!Har fått nys om din blogg se du.Kollat in den ett par dar o blitt heeelt stum o väldigt full i skratt av din härliga humor o inställning! Vill du ska veta att vi håller tummarna o önskar dig allt gott i din träning, o kommer verkligen följa din blogg(trots att jag är en stenålders människa med grava svårigheter för datorer)varje dag tror jag.Varma hälsningar från fam Lindgren Amo gm Sophie

2009-04-03 @ 22:32:14
Postat av: Familjen Lindahl

Hej Jon!



Bra idé med en blogg. Vi följer den varje dag. Trevligt att höra att du snart kan få möjlighet att åka hem till Målerås.



Hälsningar



Familjen Lindahl

2009-04-03 @ 22:50:16
Postat av: Ronny

sparade en bira till dej.

2009-04-03 @ 23:10:55
Postat av: Viktor

Va skoj å hälsa på dig igår du! Dock en dunder-tabbe å inte ta med nån öl till dig rätt om den nu skulle vara alkoholfri.Fast klart, fick du dränera blåsan på över litern efter läske-blasken så kanske de va bra att vi höll oss till det igår =)



PS. Tror vi helst ser att vi undviker publicera några bilder på när dennis och jag gassar i solen i baröverkropp om du nu skulle få för dig någon sådan idé: ) DS.

2009-04-04 @ 08:25:30
Postat av: Viktor

Var kul och hälsa på dig igår du! Men det var ju en dunder tabbe att inte ta med någon öl till den rätt om den skulle varit alkoholfri. Fast klart fick du dränera blåsan på över litern efter läskeblasken kanske det var bäst att vi höll oss till det igår =)

2009-04-04 @ 08:28:23
Postat av: Viktor

Du får nog ge mig en kurs i hur man kommenterar också i bloggen eftersom jag lyckades få med halva meddelandet två gånger!?

2009-04-04 @ 08:32:16
Postat av: Cina

Hej igen!Läser din blogg varje dag och blir så glad det finns människor som du!Ska göra ännu ett tandl.besök idag så jag har dig i åtanke HELA tiden när jag känner paniken krypa närmare:)Kramar från Cina!

2009-04-04 @ 09:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0