29 april 2009 - En dag kvar!!!

Då var det bara en dag tills man får komma hem! Hoppas dock bara jag känner mig lite bättre. Har fått en del nervsmärtor i baken, vilket jag nu fått medicin mot. Verkar funka lite iaf. Samtidigt känner ja att de här knipgrejrna fortfarande håller på...kanske inte i samma utsträckning, men hoppas de lugnar sig snart!

Så imorgon går hemresan kl. 13.00 härifrån och hoppas vara i Målerås runt 15-16 tiden. Skall bli så satans skönt å komma hem!! Även om de blir lite spännande med hemtjänsten å det....men de skall nog lösa sig!

Åt lite korv igår på valborgsfirandet som ägde rum här på Orup. Rätt trevligt å härligt väder.

Matilda: Dessvärre så kommer jag tydligen inte ha tid å besöka Ort. 11 den dagen ja skall röntgas, men jag skall få åka till er en annan dag med fritidsledaren istället...så då har jag mer tid till er:-)

Nu sitter man å njuter till musik som man igentligen inte ens borde lysssna på i en sådan situation som man sitter i nu, men tur man har relativt starkt psyke å inte smittas av musikens budskap! Skulle dock va kul å se Shining live någon gång, samt väntar på deras nya skiva som skulle släppts för länge sen!!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Ha en superskön hemvistelse! Själv ska jag bara jobba, öppet även på arbetarnas dag...!!!Vilka idioter handlar då?;)Hälsa familjen så gott. Kram!

2009-04-29 @ 11:03:20
Postat av: Ulla-Brith kompis till din Farmor

2009-04-29 @ 16:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0