28 april 2009 - Jobbigt....

Ont i röven har jag idag! Det beror på att de blivit någon form av sår där! Dessutom kan jag ha åkt på hemorojder....jobbigt som tusan är det iaf och inte alls något man vill ja nu när man är så nära permissionen! Då vill jag vara fit for fight!! Hoppas det kan lösa sig till det bästa väldigt snart!!
 
Samtidigt är de ju "skönt" att man känner något iaf, även om det är en jävligt jobbig känsla. Men för att vara på säkra sidan får jag fortsätta med avlastning så ofta jag kan denna veckan tror ja! Helvete med!!!

En lite smått rolig grej som hände idag när jag satt på toan......stolen rullades in över toastolen...då började jag tydligen fisa...å inte lite...satt nog å fes i 5 min!!! Tänkte hur i helvetes mkt gas får de rum i min mage igentligen!??! Efter 20 min ringer jag på assistans för att bli klar. Då blir jag anklagad för att ha pissat ner hela golvet!! Men fan heller sa jag, det är jag oskyldig till! Då slog det mig...de va ju toalettstolen som är den stora boven i dramat! Både fisen och läckaget!! När Anneli puttade in stolen så slog hon till ett rör som började läcka...därav "fisljudet" och vattenläckan....haha så när vi kom fram till det låg Susanne dubbelvikt på golvet å garvade:-)

SKönt me lite humor iaf;-)

Kommentarer
Postat av: Cina

Du ska se att det snart ger med sig,de har gett sig på fel kille helt enkelt!:)Kramar från Cina!

2009-04-28 @ 11:16:05
Postat av: Martina

Hahahahaha....det var det roligaste på länge:)

2009-04-28 @ 12:19:44
Postat av: Annis

hahahah.. Det va sjukt roligt!

2009-04-28 @ 14:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0