27 april 2009 - Stick i benen

Vaknar strax innan 8 av att folket kommer in i rummet och vill ha upp mig! Lika bra å lyda order....Upp på hygienstolen som den så fint heter, in på toa, 2an, sen in i duschen, sen upp i sängen å klä på sig, sen över i vanliga stolen, vidare ut i köket å äta, sen tandborste....nu 2h senare sitter man här igen efter lite sjukgymnastik och samtal med min arbetsterepeut.

Direkt när jag vaknar om mornarna nu så känner jga att de sticker i benen. Det har de inte gjort innan så de känns som en positiv sak....hoppas de leder till något helt fantastikt!

En annan som som ja känner, men som är väldigt jobbigt är att jag går å kniper kissmuskeln till å från hela tiden. Inget ja kan styra riktigt. Sen känns de som det svider lite eller att man är kissenödig...jaja de blir nog bra. De känns även lite konstigt där bak,...som om det vore något på gång i fel riktning. Detta gör det rätt svårt att slappna av då man skall sova, så de har varit lite segt innan sömnen har kommit till ro.

ch en sista sak....vem är Tanketrollet som kommenterat i bloggen:-)!? Ge dig tillkänna!

Här kommer även veckans schema.

Kommentarer
Postat av: Sedorika

Tycker du är helt fantastiskt som har sån bra inställning och sånt go! Ser alla små tecken som framgång till något bättre! Kommer följa dig ända tills den dagen du går! Lycka till!

2009-04-27 @ 17:34:16
Postat av: Mattias på golvet

Stick i benet är bra news lr? Låter iaf bra.. om du har tid o lust och om jag kan köra bil tillräckligt länge så träffas jag gärna när du är i Lund! Bara om du orkar.. annars tar vi det vid ett annat tillfälle! Ha det Jon!

2009-04-27 @ 18:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0