27 april 2009 - Bloggen sprider sig......

Ja nu verkar det som bloggen även kommit utanför bekantskapskretsen, med massa nya kommentarer från folk ja ej känner! Skoj som tusan! Tack för allas stöd så himla mkt!

Idag har det varit jobbigt...känslor som kommer tillbaka är ju riktigt skönt i sig, men när de sitter på fel ställen (i röven etc.) så är det lite jobbigt. Idag känns det som jag har suttit och knipit hela dagen för att inte kissa eller bajsa på dig! Jobbigt som bara den och mkt svårt att slappna av. Det roliga i denna kråksången är iaf att jag tycks ha funktion över mina knip...de är inte bara som ja inbillar mig, utan ja tycks även knipa musklerna.

Anledningen till detta kan va att ja har åkt på en urinvägsinfektion. Tydligen rätt vanligt då man RIKar.Återstår att vänta på odlingsresultatet å se om man skall gå på penicillin eller inte. Hoppas i vilket fall att de snart går över!!

Nu ringde även Dennis. Berättade att min bil var fixad! Perfekt! Nu skall den bara ut på blocket å säljas! På med sommmarsulorna med innan kanske...hitta någon stackare som kan lägga på dem...

Dessutom smider vi vidare på planerna med växlingen på fyrhjulingen. Kontaktat firmor som kan anpassa, men skall försöka göra något själv till att börja med. Tror de kan bli riktigt bra de här!!

Kommentarer
Postat av: Någons mamma

Ja, den sprider sig som ringar i vattnet... Håller tummarna för att det går bra för dig, det verkar ju hända lite allteftersom och det är ju bra.

2009-04-27 @ 20:29:40
Postat av: Majvor

Men Jon du får dra lite extra med gasen så den går på bakhjulel (=två hjul) men det är inget jag rekommenderar. Majvor

2009-04-27 @ 20:43:29
URL: http://jonholmblogg.se
Postat av: Emmelie

jag är imponerad att du hittade mej ;)Jag jobbar med toka och Anna F och såg när Anna läste din blogg, så jag frågade om jag också fick läsa. Hoppas det var okej!

2009-04-27 @ 22:57:07
URL: http://sedorikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0